اپلیکیشن های مفید سیستم عامل کروم معرفی شدند
تاريخ : شنبه 10 اسفند 1392 | 15:56 | نویسنده : sara

Chrome OSسیستم عامل کروم شرکت گوگل به شدت در حال رشد است و شرکت های مختلفی برای تولید کروم بوک از خود تمایل نشان می دهند. از سوی دیگر اپلیکیشن های این سیستم عامل نیز در حال افزایشند و هر روز به تعداد آن ها در فروشگاه گوگل کروم افزوده می شود.

در اینجا تعدادی از اپلیکیشن های مفید این سیستم عامل معرفی می شوند. اپلیکیشن رایگان زبان آموزی Duolingo ، اپلیکیشن غیر رایگان موسیقی Rdio با بیش از میلیون ها آهنگ مختلف، اپلیکیشن رایگان PicMonkey برای ویرایش عکس ها ، افزودن افکت و به اشتراک گذاری آن ها ، اپلیکیشن رایگان Gmail Offline که بصورت آفلاین می توان جی میل ها را چک کرد ، اپلیکیشن رایگان Box با ده گیگ فضای رایگان برای ذخیره سازی آنلاین.

اپلیکیشن Evernote Web برای یادداشت برداری ، افزودن عکس و پی دی اف به یادداشت ها ، اپلیکیشن رایگان Hootsuite که می تواند ۵ پروفایل کاربر در شبکه های مختلف از جمله فیس بوک ، توییتر ، گوگل پلاس ، لینکداین و Foursquare را مدیریت کند.

اپلیکیشن رایگان Wunderlist برای مدیرت امور شخصی و کاری کاربر و یادآوری امور پیش رو ، اپلیکیشن Quick Note برای یادداشت برداری و هماهنگ کردن آن ها با دستگاه های اندرویدی و iSO کاربر و اپلیکیشن رایگان Pocket با قابیلت ذخیره مقالات و مطالعه بصورت آفلاین.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اپلیکیشن های مفید سیستم عامل کروم معرفی شدند,